תנאי שימוש והגבלת פרטיות

ב”ה, תנאים כלליים לשימוש עמותות, ארגונים, עסקים, תורמים, שותפים, ידידים ולקוחות באתרים ובשירותים של קרן הבניין חב”ד קרית גת ע.ר. 580624583 המופעל באמצעות ישיבת תומכי תמימים חב”ד קרית גת.

ישיבת תומכי תמימים חב”ד קרית גת ברחוב אליהו הנביא 5 קרית גת מנהלת ומפעילה את האתר https://totalkg.org.il

יצירת קשר

בכל נושא ניתן לפנות אלינו בטלפון 050-4497702 או למייל שלנו Info@Totalkg.Co.il
אנו עושים את המירב על מנת לשפר ולייעל את חווית המשתמש באתר, אם מצאת משהו הדורש שיפור או תיקון, אנא צרו קשר איתנו בהקדם, ונשמח לתקן.

מטרת האתר

זהו אתר התוכן של הישיבה, מיועד בעיקר (אבל לא רק) עבור תורמי ושותפי הישיבה הקבועים. אזורים מסוימים ניתנים לצפייה לחברים בלבד הרשומים באתר.

ההרשמה מתבצעת על ידי מנהלי העמותה באופן ידני או בעמוד הרישום המיועד לכך.

מדיניות החזרת מוצרים וביטול עסקה
תשלום/תרומות ניתנות לביטול בתוך 24 שעות ממועד ביצועם. יש לפנות אל בתי העסק בכתב עם בקשת הביטול, בצירוף 4 ספרות אחרונות + שם תורם + תאריך ושעת ביצוע העסקה.
במקרה של רכישת מוצר/שרות שלא סופקו ע”י בית העסק, הלקוח זכאי לקבל את כספו בחזרה.
בתי העסק כפופים לחלוטין למדיניות החזרת המוצרים לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981.

תקשורת ופרסומים
אני מודע לכך שישיבת תומכי תמימים חב”ד קרית גת רואה בי שותף וידיד של פעולותיה ולכן תטרח לעדכן וליידע אותי בדרכי התקשרות שונים כגון דואר אלקטרוני SMS, WhatsApp וכדומה, באירועים ועדכונים המתרחשים בישיבה, כולל גם בקשות להמשך השותפות ותרומה עבור ימים מיוחדים ו/או כל פרסום אחר.

אחריות החברה ואספקת המוצרים
בתי העסק ואו הנהלת האתר לא יהיו אחראיים ולא ישאו בכל נזק ישיר או עקיף באשר הוא.
בתי העסק מתחייבים לספק את המוצרים במסגרת זמן ההספקה שהובטח במעמד המכירה.
בתי העסק אינם אחראיים לעיכובים באספקת מוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם.

הגבלת פרטיות
ישיבת תומכי תמימים חב”ד קרית גת פועלת להגנת ולשמירת פרטיך ופרטי האשראי שלכם. פרטים אלה נשמרים בצורה מאובטחת בהתאם לתקן PCI . פרטיכם ופרטי האשראי לא יועברו לצד ג’.

בעת ההרשמה הנך מאשר לנו לשמור את פרטיך המופיעים בטופס הרישום.

בכל מקרה תוכל לבקש להסיר את פרטיך האישיים שנשמרו במהלך הרישום, ממאגרי העמותה. (ולבטל בכך את חברותך באתר) יש לעשות זאת בכתב באמצעות טופס צור קשר.

בנוסף אתה מודע לכך שעל מנת לשפר את השירותים הניתנים באתר, נוכל לעקוב ולראות את הדפים, התאריך והשעה בהם ביקרת, כתובת הIP שלך, עבור סטטיסטיקות, שיפור חווית הגלישה באתר ואבטחתו בכל עת.

וזאת למודעי. למרות נקיטת פעולות האבטחה הקיימים באתר. מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של העמותה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה. 

כניסה באמצעות חשבון גוגל (Googel)

בעת הכניסה באמצעות חשבון הגוגל (Googel) שלך, אתה מאשר לנו לשמור את השם ושם המשפחה שלך, כתובת המייל שלך, ואת התמונה שלך. אנו מתחייבים לא להעביר את הפרטים לצד שלישי אלא במקרה של הפרה חוקית של תנאי השימוש הכתובים כאן וזאת לצורך ייעוץ או צעדים משפטיים לפי החוק.

כמו כן, בשלב זה אין אפשרות להירשם לאתר באמצעות חשבון הגוגל. הרישום יתבצע אך ורק בדף הרישום המיועד לכך באתר. 

האפשרות להתחבר לאתר שלנו באמצעות חשבון הגוגל שלך, מיועד אך ורק עבור הקלת הכניסה לאתר והצורך לזכור בכל פעם את הסיסמה שלך. פשוט הכנס את הסיסמה המוכרת לך מחשבון הגוגל שלך והתחבר בקלות לאזורים הסגורים לחברים הרשומים בלבד.

ייעוץ והכוונה
התוכן באתר כולו לרבות הרצאות, לא מהווים ייעוץ מקצועי, חוו”ד רפואית נפשית וכדומה הכתבות באתר שלנו נותנות ייעוץ רוחני בלבד ולא ייעוץ מקצועי. בכל נושא הדורש חוות דעת מקצועית, יש לפנות לגורם המתאים בלבד.

השימוש באתר 

השימוש באתר באזורים הסגורים מיועד לרשומים בלבד. שם המשתמש שלך מיועד אך ורק עבורך ואין להעבירו לכל גורם אחר.

אין להעתיק או לשמור בכל אופן שהוא, כל תוכן מהאתר, ללא רשות מפורשת בכתב.

כל הזכויות שמורות לישיבת תומכי תמימים חב”ד קרית גת.

נגישות

באתר אינטרנט זה, בוצעו מגוון רחב של התאמות נגישות, תוך כדי הרצון לסייע ולהתאים אותו לכלל האוכלוסייה ובהשתדלות מקסימלית להתאמת המידע הכתוב בו בהתאם לצרכי המשתמש.
במידה ונתקלתם בקושי בגלישה באתר או בצפייה בתוכנו אנו מתנצלים על כך.  נשמח מאוד כי תפנו את תשומת ליבנו לצורך טיפול בנושא בהקדם האפשרי.

נשמח לקבל בקשות מפורטות בנושא שיפור האתר או מידע נוסף בתחום הנגישות באינטרנט באופני יצירת קשר המופיעים בראש עמוד זה.

שיפוט ודיון

    1. הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד.

    2. בכל מקרה של מחלוקת, תהא לבית המשפט  בקרית גת הסמכות הבלעדית לדון בה.

    3. הדין החל על השימוש באתר, על ההזמנה ועל תקנון זה, לרבות פרשנותו ואכיפתו של התקנון הוא הדין הישראלי בלבד.

Scroll to Top